menu 4 “上身之作”

April 21, 2007 § Leave a comment

感覺到有人好想知menu 4 我個日的心情~~~

唔小心做左一個恐慌俾大家……sorry ~~~~

我自己的感覺係…個日係入面同出面的感覺係唔同~~~

不過真係好多謝大家..無論係co-team,同埋各位同學都落足二十萬分的努力落去!!!

co-team的努力..顯得自己有d 無能~~~我除左可以assign人…不停跑出跑入…之外…我諗…有d 野我無點做flexible呢個工作~~~失敗

如果識我的朋友都知道…小熊的能耐係有限…我個人係3分鐘熱諴…做乜的開頭都會好有衝勁…

但係到到最後..接近完成的時候我會放”啤”….(呢個性格真係好黑人憎)

最記得係grad din ge時候我差d 就衰左…一時的成功同失敗..就係睇自己有冇堅持到~如果個次唔係因為班姐妹的幫手…係咁push 我…我諗個日grad din一定無咁難忘

但今次…我可以好坦白咁講…我今次將我的努力放晒落去..去到最尾我仍然堅持緊….直到最後一秒(由中六中七以黎ge第一次)

朋友們都知我今次一反常態…有人想拖我去睇醫生tim…~~haha

咁大個人係時候認真下…

估唔到自己一個成日笑哈哈…(我承認自己EQ控制能力好高,但今次失敗左)

原來當一股自己唔係好多覺得的壓力…一停低的時候..會爆GA~~~(唔知有冇人明呢種感受,真係好難形容)..個日的一爆..完完全全唔關任何人事..

其實今日日記仲未打完..就hand 機la~

再打…

之前做每一次project都會有好大好強的成就感~~~原因係真係每一次都同班同學好俾心機去做好每個project..而我地之所以咁努力..係因為老師教得好…miss孔真係超級多謝你~~~

我因著你而有大大大大大大的改變~~~你教我的野真係終生受用~~以前真係唔知你苦心~~~我知你教出黎ge野~~~令我地同其他人唔同…因為令我夠擔企出黎講野…要學會pt..令聽眾要想聽你講野

每一次做完project都會想慶功~~~但今次無成功感..真係feel唔到

ANYWAY真係好thx 關心我的人~~~唔使擔心…~~我真係無野

差d唔記得~~~要感謝最勁最勁的神~~~每一次的禱告..你都應允了~~~凡事感恩~~~

多謝祂呀~~~~

Leave a comment

What’s this?

You are currently reading menu 4 “上身之作” at waterman0808.

meta