友誼萬歲!?

October 30, 2012 § Leave a comment

友誼萬歲!

今日終於收到嘉宜的結婚相簿!由之前5月緊張地做準備影相,(連歐洲旅行都唔理住)到影個日影到隻手斷左,帶住we姥烈日狂影,事後用左成個禮拜執相,執到想喊(病緊都要執),到近期不停排相!最終出爐!

當拆開的個一刻,前所未有咁緊張!手振住咁拆!打開個一刻真係好感動!
本相簿用水晶做底面,所以好重,呢份重量真係唔簡單,都真係唔識用言語表達!呢份重量真係代表左我地的友誼!13年的友誼!真係有幾多個朋友可以keep到咁耐?

記得中五個年,佢鬧醒左我的人生!?屋企有事時,迫我唔準喊,同我講左一世人的格言,你好慘咩?大把人慘過你喇!
之後重要人生的重要決定,煩惱事都會打俾佢!今次結婚一事,突然發現原來係某部分我地的性格想法係幾咁相似!

亦發現原來當我想朋友開心時,可以做得如此切底!當我以為所有人都變自私時,我竟然可以咁不求回報做所有的野!發現自己原來係幾咁有義氣!?

當我知佢結婚時,知佢去完台灣影完結婚相唔開心,我心想幫佢,係我能力範圍能夠幫,都會出盡力,你要我影相或設計,我都無所謂!不求回報,為的都係朋友真的鍾意!終於完成了,真的完成了!

而佢都真心鍾意!夜晚打電話俾我,講左好多次好多次多謝,叫左好多次好次我全名,佢真係好鍾意,佢明白個本相簿的重量係代表左我地之間的友誼!

夠了!就是真心喜歡!就夠了!

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading 友誼萬歲!? at waterman0808.

meta

