改變

July 17, 2011 § Leave a comment

今晚,定尋日?佢好似已經解決了!佢落實了!有左明確的答案!

今晚收線後,佢打返黎,話俾我知佢好掛住我,好唔捨得我,好愛我,好對唔住我!

我腦一片空白!

一時之間感覺到佢決定了!真真正正的放開了!

我……返工後,好似醒了少少!但係有好似未醒晒咁!

我想…改變….想做好人!

但係……我唔捨得而且真係唔想。假如我能夠永遠擁有,我相信我而家係世界上最幸福的人!

今日同姥去左運動,打壁球!THEN去太古影微型展,(迫到死咁影相),之後過左筲箕灣食飯!好多人呢!連屯門姨媽都有去!

原來媽記得我生日呢!今年再無搞生日飯!記得已經是一件好事!

好希望能夠照顧佢地,唔使令佢地再擔心!

﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣

返左工一個禮拜了,其實都真係鍾意個工作性質,而且能夠ON TIME收工!希望之後都可以咁!

好想做好佢!即使呢到係幾咁無前途!我感恩,工作時間,地點都好好!能夠做自己喜歡的事!真的是一件好事!

希望自己能夠忍受!你要加油!

 

我都有左決定,我要豁出去!

Leave a comment

What’s this?

You are currently reading 改變 at waterman0808.

meta